Hjælp til Brug af TADAA!-appen
Kan du ikke finde svar på dit spørgsmål her, er du naturligvis velkommen til at kontakte TADAA!-kundeservice. Ring på 41 200 700 eller skriv en mail på info@tadaacar.dk
SVAR
TADAA!-appen er tilgængelig til både Android via Google Play og iPhone via App Store.
SVAR
Bare rolig, du kan til enhver tid nulstille dit kodeord på min.TADAAcar.dk, så længe du kan huske din email.
SVAR
Bare rolig, det kan højst sandsynligt løses ved at opdatere styresystemet på din smartphone. Har du herefter stadig udfordringer med at finde TADAA!-appen? – giv TADAA!-kundeservice et kald på 41 200 700.
SVAR
TADAA!-appen fungerer med Android 5.0 og iPhone iOS 10.0 og alle nyere versioner, hvis du kan se TADAA!-appen i App Store og Google Play, har du den rette version. Tjek hvilken version du har via indstillingerne på din smartphone.
SVAR
Du skal være online, enten via WI-FI adgang eller 3G/4G for at kunne bruge TADAA!-appen.
Start med at kontrollere, at du har forbindelse til 3G/4G på din telefon. Er dette ikke tilfældet, så kontakt din netværksudbyder.
Logger du ind for første gang, skal du bekræfte din e-mail adresse via af den e-mail, som du har modtaget fra TADAA! Før du gør det, kan du ikke logge ind i appen.
Har du fortsat problemer, så kontakt TADAA!-kundeservice på enten 41 200 700 eller på email info@tadaacar.dk, så vil vi forsøge at hjælpe.
SVAR
Dit telefonnummer vil ikke være synligt for andre medlemmer. Vi vil kun bruge dit telefonnummer, hvis TADAA! får behov for at verificere din konto af sikkerhedsmæssige årsager eller komme i kontakt ved forsinket levering.
Dit telefon nummer kan blive udleveret i tilfældet af, at medlemmet før din booking er forsinket, og vedkommende skal give dig besked om forsinkelsen samt om omfanget af forsinkelsen.
TADAA! behandler altid dine oplysninger efter gældende lovgivning om datasikkerhed - du kan læse mere og TADAA!s håndtering af persondata i vores Persondatapolitik.
SVAR
Du kan ændre din oplysninger under Min profil på min.TADAAcar.dk.
SVAR
Dette kan skyldes, at tidspunktet allerede er booket ud til et andet medlem.
Alternativt kan det skyldes en fejl fra vores server. Ved oplevelse af fejl, ring venligst hurtigst mulig til TADAA!-kundeservice på 41 200 700.
SVAR
Der kan være flere årsager til, at din TADAA!Car ikke vil låse op.
- Du forsøger at checke ind for tidligt i forhold til din booking.
- Der er udfald på forbindelsen til TADAA!s servere – i alle tilfælde vil TADAA!-appen melde en fejl.
TADAA!-kundeservice sidder klar til at hjælpe dig videre på 41 200 700.
SVAR
TADAA!s bookingsystem er synkroniseret efter CET (Central European Time Zone) UTC København og skifter automatisk mellem sommer og vinter tid.
Hos TADAA! anbefaler vi derfor, at du sætter din mobil til automatisk at opdatere tiden samt vælger tidszonen UTC København – så undgår du at misse en booking eller få kedelige gebyrer.