Fri km Fri km
Fri strøm Fri strøm
Ingen binding Ingen binding
24/7 support 24/7 support
Forsikring Forsikring
Vejhjælp Vejhjælp

Hjælp til din TADAA!Car

Kan du ikke finde svar på dit spørgsmål her, er du naturligvis velkommen til at kontakte TADAA!-kundeservice. Ring på 41 200 700 eller skriv en mail på info@tadaacar.dk

SVAR

Ja, som medlem af TADAA! kan du tage bilen til Tyskland, Sverige og selvfølgelig Danmark.

I alle andre lande er bilen ikke forsikret og du kan derfor ikke tage bilen til andre lande end Tyskland, Sverige og Danmark. 

Bemærk, at du kun har fri strøm i Danmark. 

SVAR

Øv! Fartbøder og parkeringsafgifter desværre dine egne.

Får du en fartbøde, mens du kører, sender vi den bøde videre til dig. En parkeringsafgift skal du selv betale hurtigst muligt. Får TADAA! en rykker for p-bøden, bliver beløbet trukket over dit kreditkort.  

SVAR

Som personlig og godkendt bruger af TADAA!, er du altid fuldt forsikret, med en selvrisiko på samme vis, som ved en privatejet bil. Se gældende selvrisiko under Priser.

SVAR

Nej. Så længe du husker at undersøge bilen for skader ved check-in og check-ud og registrerer eventuelle skader i TADAA!-appen, undgår du at hæfte for andres skader på bilen.

Uanset om du eller en anden kommer til at skade bilen, er disse altid fuldt forsikret, med en selvrisiko på samme vis, som ved en privatejet bil. Se gældende selvrisiko under Priser.

SVAR

En af fordelene ved TADAA! er, at TADAA!-superbrugeren i dit fællesskab sørger for rengøring og bilvask. Du kan altså vinke farvel til støvsugning og dyre ture i vaskehallen.

Det eneste du skal tænke på er, at tage dine ting og affald med dig når din tur er slut – så er bilen også pæn og ren, når din nabo skal bruge den.

SVAR

TADAA!-kundeservice sidder klar til at hjælpe dig. Giv dem et kald på 41 200 700, hvorefter de låser bilen op for dig – let og enkelt.

SVAR

Der kan være flere årsager til, at din TADAA!Car ikke vil låse op.

  1. Du forsøger at checke ind for tidligt i forhold til din booking.
  2. Der er udfald på forbindelsen til TADAA!s servere – i alle tilfælde vil TADAA!-appen melde en fejl.

TADAA!-kundeservice sidder klar til at hjælpe dig videre på 41 200 700.

SVAR

Er din TADAA!car ikke på sin plads? Giv TADAA!-kundeservice et kald på 41 200 700. De kan hurtigt fortælle dig, hvor langt væk bilen er. Er bilen ikke hurtigt tilbage, vil du blive kompenseret 100 kr.

SVAR

Nej, men alle TADAA!Cars er udstyret med 3 isofix-beslag, så du let kan montere et eller flere bønesæder.

SVAR

Da TADAA!Cars er elbiler, er de støjsvage i forhold til benzin og dieselbiler, og de er derfor udstyret med en lyd, når bilen kører under 30 km/t, så fodgænger, cyklister og andre trafikanter, kan høre bilerne komme kørende.

SVAR

For at undgå at løbe tør for strøm, skal du planlægge længere ture på forhånd. Du skal finde ladestandere, så du på forhånd har planlagt, hvordan du finder strøm.

Med dit TADAA!-medlemskab har du adgang til mere end 2.000 ladepunkter i Danmark. Dem finder du på www.ladekortet.dk. Du skal bruge ladestandere af varianten Type 2 ved enten E.ON eller CLEVER ladestandere.

Din TADAA!Car vil advare dig, når bilen vurderer, at du har strøm til 20 km tilbage. 

Er uheldet ude og du løber tør for strøm, skal du blot ringe til TADAA!-kundeservice på 41 200 700.

De vil arrangere vejhjælp, så du kan blive bugseret til den nærmeste ladestander og få strøm på bilen igen. 

SVAR

Din TADAA!Car har en rækkevidde på 115-170 km. Så hvad enten du skal handle ind, køre dine børn til fritidsaktiviteter eller på familiebesøg, så kan du stole på, at din TADAA!Car bringer dig sikkert frem.

Skal du på en længere tur, kan du gratis lade bilen op i hele landet ved mere end 2.000 ladepunkter. I handskerummet af din TADAA!Car finder du ladekort til både Clever og E.ON og på www.ladekortet.dk kan du få et overblik over alle ladestandere i Danmark. Du skal bruge ladevarianten "Type 2". 

Er du medlem af AURA Delebil?
Bemærk venligst at AURA delebiler har større batteri og har en rækkevidde på 200-280 km. Se mere om AURA Delebil her

SVAR

Nej, ikke altid. TADAA! er en delebilsordning, og du deler derfor bilen med dine naboer.

Med det intelligente bookingsystem kan du vælge at booke den næste ledige tid, hvis du skal bruge bilen nu eller selv vælge tidspunktet, hvis du ved præcis, hvornår du skal på farten.

Vi opfordrer til, at du booker din tur i god tid – så er du sikker på, at en bil er ledig.

SVAR

Bare rolig, vores TADAA!-kundeserviceteam sidder klar til at hjælpe dig med at finde en alternativ parkeringsplads og manuelt afslutte din tur – ring til dem på 41 200 700.

SVAR

Du skal altid aflevere bilen, hvor du har hentet den.

Når du er på farten, må du parkere, hvor du vil - bare du betaler for parkering og låser bilen med nøglen.

Som medlem af TADAA! har du fordelen af kunne holde på parkeringspladser reserveret til elbiler, hvis du samtidig skal oplade din bil. Bare husk, at du skal flytte den, når den er ladet op. 

I nogle byer er der endda gratis parkering til elbiler, så det er endnu en fordel af at være medlem af TADAA!

Husk, altid at orientere dig om lokale restriktioner og skiltning, samt naturligvis færdselsloven når du parkerer din TADAA!Car

SVAR

Alle TADAA!Cars er altid serviceret, monteret med helårsdæk, forsikret og med vejhjælp. Så de situationer, hvor du får brug for vejhjælp, skulle gerne være meget sjældne.

Hvis uheldet alligevel skulle være ude, så ringer du bare til TADAA!-kundeservice på 41 200 700.

SVAR

Øv, bare rolig din TADAA!Car er fuldt forsikret, med en selvrisiko på samme vis som ved en privatejet bil. Se gældende selvrisiko under Priser.

Skader registreres via TADAA!-appen, når du begynder eller afslutter din tur.

Er der tale om en større skade, giv TADAA!-kundeservice et kald på 41 200 700. Hvis skaden har indflydelse på sikkerheden og lovligheden af bilen, ring så hurtig som mulig til TADAA!-kunderservice, så kan vi hjælpe medlemmerne, som har reserveret bilen efter dig.

Du skal altid udfylde en skadeanmeldelse, disse kan findes i handskerummet i TADAA!-mappen.

Giv endelig TADAA!-kundeservice et kald på 41 200 700, hvis du er i tvivl om, hvordan du gør.

SVAR

Du finder nøglen til din TADAA!Car i handskerummet.

Husk at lægge nøglen tilbage når din tur er færdig, så den næste også kan komme på farten.

Svar

Nixen. Rygning er ikke tilladt i TADAA!Cars. 

Af hensyn til dine med-TADAA!ister er delebilerne røgfri. 

SVAR

Nej, dyr af alle slags kan ikke køre i TADAA! delebil.

I en bil du deler med andre, tager vi hensyn til allergikere og rengøring, så derfor må menneskets bedste ven og andre dyr finde en anden transportform. 

Hjælp til andet ?