Du ændrer dit medlemskab under Mit medlemskab på min.tadaacar.dk
Hjælp til dit medlemskab
Kan du ikke finde svar på dit spørgsmål her, er du naturligvis velkommen til at kontakte TADAA!-kundeservice. Ring på 41 200 700 eller skriv en mail på info@tadaacar.dk
SVAR
- Et betalingskort (Visa/MasterCard)
- Kørekort, som er gyldigt i Danmark
- En smartphone. For Android skal du have 5.0 version af styresystemet og for iPhone 10.0.
Så skal du vælge hvilken form for medlemskab, du gerne vil have. Du kan se dine muligheder her.
Langt de fleste TADAA!Cars kan bruge af alle uanset bopæl, men i enkelte områder skal du bo i området.
Du kan se hvilke på kortet her.
Du kan også læse vores handelsbetingelser og vilkår.
SVAR
Tilmelder du dig via mobilen, kan du bruge mobilens kamerafunktionen ved at klikke på ”upload billede/tag billede”.
Sidder du ved computeren, skal du tage et billede af dit kørekort med din mobil eller dit kamera, gemme det på din computer og herefter uploade det.
Vær opmærksom på at blitzen i dit kamera kan have en blændende effekt, når du tager billedet.
Skal du opdatere dit kørekort, efter du er blevet medlem? Gå ind under Min Profil på min.tadaacar.dk, hvor du kan uploade et nyt billede.
SVAR
Efter du har oprettet dig som TADAA-medlem, vil du inden for 24 timer modtage en e-mail, som bekræfter dit medlemskab. E-mailen indeholder dine registrerede oplysninger og valgte medlemskab.
Herefter er du klar til at booke din første tur.
SVAR
Som udgangspunkt er dit medlemskab personligt. Andre kan godt køre bilen, men du er ansvarlig. Dvs. at hvis der sker en skade eller andet, er du ansvarlig. Det gælder også parkeringsafgifter og fartbøder.
Du kan læse mere i TADAA!s vilkår og betingelser.
SVAR
SVAR
Du kan betale dine TADAA!-ture med følgende betalingskort:
- Dansk udstedte kredit- og debetkort fra MasterCard og Visa
- Udenlandsk udstedte kredit- og debetkort fra MasterCard og Visa
Der er intet gebyr på betalinger.
SVAR
Opsigelsesvarslet er til udgangen af samme måned.
Det betyder, at du kan skifte til et mindre abonnement eller Betal per tur (uden fast månedlig ydelse) ved hvert månedskifte, så længe du gør det inden månedsskiftet.
Det går du på min.tadaacar.dk under "Mit abonnement".
Hvis du flytter eller ikke længere vil være medlem af TADAA!, skal du ringe til TADAA! for at opsige dit medlemskab. TADAA!-kundeservice på 41 200 700.
SVAR
Når dit medlemskab bliver godkendt af TADAA! bliver pengene for oprettelse og evt. abonnement trukket på dit betalingskort.
Herefter betaler du altid forud, når du køber hos TADAA!
Betal per tur-medlemskab
Hver gang du booker en tur, reserverer TADAA! beløbet svarende til din booking på dit betalingskort. Det faktiske beløb bliver trukket, når du checker ud.
Abonnement
Dit abonnement bliver betalt forud hver den første i måneden. Køber du ekstra tid eller en dagstur sker betalingen som ved Betal per tur.
Hvad sker der hvis ikke der er penge på kontoen?
Kan TADAA! ikke trække de aftalte penge på dit kort, bliver din tur annulleret og dit medlemskab midlertidigt inaktivt. Herefter skal du selv opdatere dine kortoplysninger og betal evt. gæld på min.tadaacar.dk.